RetroProgramació

Alguna vegada has volgut conèixer com es programava en un ordinador dels 80? Aquesta és la teva oportunitat!

1798725_806624802684539_2070958415_n

El Museu d’Informática i ACM UPV Chapter et conviden a assistir a una jornada en que podràs aprendre a programar amb un AMSTRAD completament operatiu i conèixer totes les seves curiositats.

Alguna vegada has sentit parlar de l’expressió poke? Coneixes igualment el que és un carregador?

Estem convençuts que l’experiència que et proposem enriquirà la teva formació com a enginyer en informàtica, assegurant també que sens dubte gaudiràs de la mateixa, posant-per unes hores a la pell d’un programador de BASIC dels anys 80.

Per descomptat, després de realitzar aquest taller sabras respondre a les preguntes a dalt formulades.

T’esperem Dijous, 20 de febrer a les 12:30 h al Punt de Trobada del Museu d’Informatica situat al Hall de l’edifici 1E.

Places limitades, no oblidis inscriure’t en el formulari que pots trobar AQUÍ .