T’ho saps? – Posa a prova el que has après al Museu d’Informàtica!

El Museu d’Informàtica dins les seves activitats didàctiques i d’aprenentatge, ha elaborat a la seva pàgina web un nou apartat dedicat a posar a prova els coneixements adquirits sobre la història dels computadors, un cop realitzada la visita al Museu.

Es tracta d’un test interactiu de deu preguntes que pot fer-se de manera senzilla mitjançant una interfície molt intuïtiva.

Hi ha infinitat de qüestions diferents que apareixen de forma aleatòria per així assegurar una major varietat. Les preguntes  contenen diverses possibles respostes i s’acompanyen d’imatges curioses i d’interès que poden aportar pistes sobre la resposta correcta.

L’enllaç directe a l’aplicació és: http://museu.inf.upv.es/thosaps/

També és accessible des del menú DIDÀCTICA de la web del Museu d’Informàtica així com des de l’apartat Aprèn de la pàgina principal clicant en la següent icona:

test icono